Iš pradžių, Jus stengiatės dėl įvaizdžio..
bet vėliau įvaizdis dirba Jums!

Išmintingas teiginys bylojantis apie tai, kad niekad nebus antros galimybės padaryti pirmą įspūdį, kaip niekas kitas taikliai tinka naujų interneto projektų pateikimo potencialiai vartotojų auditorijai apibūdinimui.

Susipažinus su nauju produktu, įspūdis suformuoja nuomonę, kuri savo ruožtu yra beveik nekeičiama. Kartu svarbu paminėti, kad pirmas įspūdis grindžiamas regimuoju patyrimu.

Sprendimui ar vartotojas tęs naršyti svetainėje, ar uždarys tinklapio langą, priimti vidutiniškai užtenka 3-5 sekundžių.

Kaip išlaikyti vartotojo dėmesį tinklapyje?

Bet kuris psichologas patvirtins, kad žmogaus akis per trumpą laiką sugeba apdoroti informaciją ne daugiau kaip apie keturis skirtingus objektus. Būtent į tai svarbu atsižvelgti formuojant pagrindinius svetainės puslapius, į kuriuos vartotojas patenka pirmiausiai.

Keturi informaciniai blokai – tai maksimalus skaičius, kuri reikėtų talpinti pagrindiniame puslapyje. 3-5 sekundžių laikotarpyje vartotojas apsisprendžia, likti tinklapyje ar jį uždaryti. Antraštės ir vaizdinė medžiaga turi būti pateiktos taip, kad atskleistų vartotojui likusiųjų puslapių apžvalgos „naudingumą“.
Ką reika kelti į antraštes?

Ką reika kelti į antraštes?

Antraštė turi suteikti esminę informaciją apie straipsnio turinį. Juolab, ji privalo atsakyti į klausimą, kuris svarbus skaitytojui, ne jums. Pasistenkite įtikinti skaitytoją, kad perskaičius šį straipsnį ar reklamuojamą skelbimą, jis galės išspręsti savo problemas. Atminkite- žmonės moka pinigus tuo atveju, kai kažkas kitas sprendžia jų problemas, bet ne už estetinį pasitenkinimą stebint aukštos raiškos ir kokybės fleš-animuotus vaizdus.

Kaip sukurti „patrauklų“ tinklapį?

Kaip sukurti „patrauklų“ tinklapį?

Dažnai pasitaikanti pradedančiųjų dizainerių klaida – informacijos pateikimas išvirkščiai, t.y. tamsiame fone rašomas šviesus tekstas. Toks įvaizdis sumažina tinklapio lankomumą 60-70%, nes žmogaus regos ypatumas — atmesti šviesių raidžių tamsiame fone suvokimą. Akis pavargsta greičiau ir smegenys duoda signalą baigti atitinkamų tinklapių peržiūrą.

Kaip suteikti tinklapiui solidumo ir griežtumo?

Kaip suteikti tinklapiui solidumo?

Egzistuoja tam tikri spalviniai sprendimai, atitinkamu būdu atspindintys produkto įvaizdį. Pavyzdžiui, neįmanoma įsivaizduoti banko paslaugų informacijos pateikimo geltonai — žalioje spalvinėje gamoje. Klasikiniai spalviniai deriniai, tinkantys rimtoms verslo struktūroms, – plieninis, baltas, tamsiai mėlynas. Atkreipkite dėmesį į tai, kokiame stiliuje kuriama dauguma didelių finansinių organizacijų tinklapių. Tačiau, jeigu jūsų verslo kryptis pramogos, renginių organizavimas, mada, čia neįmanoma apsieiti be ryškių spalvų. Esminis dalykas, tokiu atveju, būtent atspalviai, bet ne bendras fonas. Naudokite ryškius akcentus, bet nepersistenkite.

Kaip padidinti vartotojų lojalumą?

Šis klausimas aktualus internetinėms parduotuvėms labiau nei informaciniams šaltiniams. Pradedant kurti techninę užduotį projektui, įsivaizduokite save tipinio jūsų produkto vartotojo vietoje. Atsakykite į tuos klausimus kurie rūpi vartotojui, o ne jums:

  • Ar tikrai kokybiška prekė (paslauga) teikiama šiame tinklapyje?
  • Ar tikrai naudingiau man įsigyti šią prekę (paslaugą) būtent čia?
  • Ar man saugu įsigyti prekę (paslaugą) šioje svetainėje, turint omenyje mokėjimo ir pristatymo sąlygas?
  • Kokias garantijas suteikia pardavėjas nekokybiškos prekės atveju?
  • Kaip aš galiu gauti papildomą išsamią konsultaciją apie tam tikrą prekę?
Jei jus atsakysite susidomėjusiam į šiuos klausimus sąžiningai ir patikimai, neabejokite jus įsigysite naują stabilų vartotoją.